poniedziałek, 31 sierpnia 2009

losowanie i fotorelacja z końcówki wakacji...

...wszystko co dobre szybko się kończy i wakacje właśnie się skończyły niestety, wczoraj wróciliśmy z działki, było świetnie i pogoda dopisała...

...oczywiście nie tylko przyjemnościami człowiek żyje więc trzeba było również popracować...

...żeby zasłużyć na pyszną kawkę, a na świeżym powietrzu kawusia smakuje sto razy lepiej...
...a z mleczną pianką to już szczególnie...
...dzieciaki miały frajdę...
...odbywały się zajęcia plastyczne :)
...i lekcje pływania :)
...a ja po smacznym posiłku...
...uganiałam się za ważkami...
...ale jednej, najpiękniejszej nie udało mi się sfotografować, była szybsza ode mnie... może kiedyś mi się poszczęści...

...a wieczorami miłe chwile przy ognisku...

2 komentarze :

  1. ooo nie przez ten głupi remont przegapilam rozdawnictwo u ciebie buuu gratuluje i zazdroszcze wiedzmie:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna fotorelacja, tyle kojącej zieleni :))Wcalę się nie dziwię, że żal wracać...

    OdpowiedzUsuń