niedziela, 20 września 2009

album z ręcznie wykonanymi ozdobami...

...mój najnowszy album...
wolę robić albumy ze zdjęciami niż z miejscami na zdjęcia, tym razem właśnie dostałam zdjęcia i dlatego bardzo fajnie mi się pracowało, miało być fioletowo więc jest fioletowo, w albumie znajduje się kilka ozdóbek, które wykonałam z różnych materiałów i niżej o tym napiszę
napis "miłość" wycinałam z kartonu, malowałam i pokrywałam preparatem glossy accent (z tego sklepu), bardzo mi się podoba efekt :)
guziol zrobiłam z masy ceramicznej
 
tak wygląda albumik rozłożony
motylek to decoupage, czyli wycięłam z serwetki, nakleiłam na kartonik, zabezpieczyłam lakierem, plus odrobina brokatu

  
kwiatuszek wycięty ze skórki pomarańczy, ususzony i pomalowany
"LOVE" i kółeczko z serduszkiem zrobiłam z masy solnej
i jeszcze informacja o słodziutkich prezentach u cudownej piekielnej owieczki, ja się już nie mogę doczekać losowania (5X);
to tyle na dziś, pozdrawiam i zmykam na działkę, duuuuużo pracy przede mną czyli czynny wypoczynek na świeżym powietrzu ;)

10 komentarzy :

  1. Kurcze! Jesteś niesamowita! Album cudowny! Dodatki powalają! Jak ty wycięłaś tak pięknie litery? I jakie one okrąglutkie :) Napracowałaś się, ale efekt powalający.

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba się :} :} :}

    i jaką tagową przestrzeń sobie stworzyłaś po prawej!

    OdpowiedzUsuń
  3. recznie wykonane ozdoby sa super! I w ogole calosc mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny album, a pomysły na własnoręczne dodatki i wykonanie - pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem pod wrażeniem ręcznie robionych ozdób! ale...czemu ja się dziwię ? KOmu się dziwię ? !haha na żywo musi byc jeszcze bardziej interesujący

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny album...i tyle w niej pracy, pomysłów no i... miłości

    OdpowiedzUsuń