czwartek, 14 stycznia 2010

dostałam prezent!

od Asicy.p, w ramach wymianki :)
cudowny akrylowy albumik ze mną w roli głównej, to pierwszy albumik "na mój temat", bo jak to mówią "szewc bez butów chodzi" i nigdy nie zrobiłam albumiku z moimi zdjęciami tylko i wyłącznie, a teraz mam i to w dodatku akrylowy! i kolory cudowne, i napisy z wytłaczarki, które uwielbiam, a to co Asica wyczarowała tuszami alkoholowymi to majstersztyk, koronkowa robota
albumik jest przepiękny i wreszcie tylko mój 
Asiu, baaaaardzo Ci dziękuję :)))

5 komentarzy :

  1. Gratuluję i zazdroszczę prezentu!! Bo ja też jak ten szewc...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie sobie to wymyśliłyście, scraperki- akrobatki ;-)

    pozdrawiam, słodko zazdroszcząc cudnych albumików

    OdpowiedzUsuń
  3. cieszę się,że się Asiu podoba,strach to robić rewanż za taki piękny prezent jaki Ty mi sprawiłaś:)

    OdpowiedzUsuń