poniedziałek, 1 kwietnia 2019

oranżada lub mandarynka 2z3 - lodówa

     Drugi post o pomarańczowych nabytkach (poprzedni z serii, o lampie, był tu KLIK).

Nie bardzo jest co pisać ale w skrócie chodzi o to, że po 16 latach przyszedł czas na kupno nowej lodówki, wiedziałam, że ma być pomarańczowa i taką znalazłam, firmy Liebherr. Prosta forma i ten cudowny wymarzony kolor, identyczny jak lampy nesso :)


Lecą foty :)


A tu widać małe zmiany, ostatnio był jeden pushboy, a już jest miejsce na trzeci kosz, i już go kupiłam (fajny kolor) ale malowanie mnie w tym kąciku jeszcze czeka.


I trochę kolorowych lodówek w super wnętrzach:

pomarańczowe


i inne


planete-deco     decor8     dtudonet     moodyshome


Rośliny zimują w domu i na tle tej pomarańczowej lodówki wyglądają tak jakby "po meksykańsku", no i fotel z tamtych stron  :)





A w poprzednim poście było o malarstwie, zapraszam :)


66 komentarzy :

  1. Fantastyczna lodówka <3 też akurat jestem na etapie szukania:-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorowa lodówka to trochę odważny wybór ale za to jak efektownie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka lodówka z pewnością zachwyci niejedną osobę. Sama bardzo lubię takie rozwiązania w postaci jednego kontrastowego elementu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam taką pomarańczową lodówkę u znajomych i muszę przyznać, że efekt jest genialny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lodówka również może być ciekawym elementem wystroju

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzień dobry, proszę o kontakt mailowy w sprawie http://sentymentyiprezenty.blogspot.com/2011/06/album-dla-nauczycielki.html?m=1
    Jestem zainteresowana takim albumem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się takie lodówki. Taka wisienka na torcie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten wątek po prostu jest rewelacyjny.Takie jest moje zdanie i swojego zdania na pewno nigdy już w swoim życiu nie zmienię.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szokiem dla mnie jest to że jest dostępna w takim kolorze, zawsze myślałam że tylko białe bądź stalowe są dostępne :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobają mi się te lodówki. Wyglądają przepięknie i bardzo stylowo.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wpis. Warto było tutaj zajrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorowa lodówka to super rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałabym mieć taką kolorową lodówkę w swojej kuchni

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomysł na dodanie koloru we wnętrzach. Marzy mi się taka kolorowa lodówka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pomysł muszę przyznać!

    OdpowiedzUsuń
  16. zainspirował mnie ten wpis dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten wpis odmienił moje życie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Na takim blogu jeszcze nie bylem! fajnie tutaj

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo oryginalna lodówka! Warto czasem przemycić tego typu wariacje do wnętrza. Zwłaszcza, że to teraz niezwykle modne :) Ciekawe inspiracje znalazłam też na stronie http://modne-mieszkania.pl/, gdzie serdecznie zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zainteresował mnie bardzo ten wpis! Nie zatrzymuj się i rób swoje.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawa i zróżnicowana kolorystka różnych rzeczy. Fajnie to wygląda, chociaż dosyć nie szablonowo..

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo szeroka gama kolorów. Niektóre pasują, niektóre nie. Ale i tak uważam, że mieszkanie piękne i porządnie urządzone.

    OdpowiedzUsuń
  23. Dosyć szeroka mieszanka kolorów. Czy nie uważasz, że zbyt szeroka. Każdy element ma inny kolor. Czy to nowa moda?

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajne informacje. Nie wiedziałem o tym.

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę przyznać, że blog jest naprawdę interesujący.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zawiera naprawdę ciekawe informacje Twój blog.

    OdpowiedzUsuń
  27. Rewelacyjny blog. Jeszcze dzisiaj kumplowi o tym blogu powiem.

    OdpowiedzUsuń
  28. Informacje są naprawdę bardzo ciekawe.
    _____
    https://mottcoffee.eu/

    OdpowiedzUsuń
  29. sex spotkania24 maja 2022 18:08

    Gitezowy blog a w szczególności sex spotkaniahttps://seks-randka.pl/sex-spotkania/, w których można przeżyć przygodę życia poznając atrakcyjne i fajne dziewczyny. Moim zdaniem to świetna opcja dla pragnących sex spotkań!

    OdpowiedzUsuń
  30. Szkoda ,że dopiero dziś dowiedziałem się o tym blogu. Na ten blog naprawdę warto wejść.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawy blog. Pewnie dużo osób wjedzie na ten blog.

    OdpowiedzUsuń