sobota, 9 maja 2009

Coś z niczego...

...czyli mini-album z odpadków;
wymiary około 12 x 14 cm;
użyte materiały to: kawałki kartonowego pudełka pomalowane akrylami, koperty bąbelkowe oklejone papierami, kawałki druczków biurowych z lat siedemdziesiątych, no... koronka jest nowiutka ;) a pochodzi z przesympatycznego źródełka pod tytułem Noalia


następna sprawa to dzisiejsze katowickie spotkanie, co sobie pogadałam to moje, a kartki kopertówki nawet nie zaczęłam robić choć ambitnie wzięłam ze sobą wszystkie potrzebne materiały, oj nieładnie, ale zrobię swoją pierwszą kopertówkę w domu, no jakoś atmosfera na dzisiejszym skrapobabozlocie była do rozmowy bardziej, ale to chyba dobrze :)

na wymianę robiłyśmy zakładki do książek, które miały zawierać cytat, myśl itp. o mamie w związku ze zbliżającym się świętem mamuś naszych kochanych;
motywem przewodnim mojej zakładki była piękna piosenka (a w zasadzie jej tekst) wykonywana kiedyś przez Mieczysława Fogga, do którego czuję szczególny !!!sentyment!!!, był ulubionym piosenkarzem mojej babci (ze strony mamy)


moja zakładka trafiła do Betik i mam nadzieję, że będzie jej długo służyć :)

8 komentarzy :

  1. asiu albumik jest przesympatyczny, ta spoglądająca ukradkiem tektura :D
    żałuję, że nie było mnie wczoraj. twoja zakładka jak zwykle wysokich - sentymentalnych lotów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Spotkania troszkę zazdroszczę...Umiejętności zrobienia czegoś pięknego z przysłowiowego niczego zazdroszczę bardzo...:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo klimatyczny albumik-jak wszystko co wychodzi spod Twoich łapek :)
    zakładka pomysłowa-jakby mogło być inaczej :P
    żałuję,że mnie nie było

    OdpowiedzUsuń
  4. Albumik zmacalam i podziwiałam - cudny!
    Zakładka bardzo pomysłowa i zazdroszczę Betik -ale co tam ;P mam od Ciebie dwa inne skarby :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. buziaczki, buziaczki i jeszcze raz buziaczki za przemiłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tu źródełko ihih :-) Dwa albumiki pomacałam.. ach.. cudności.. i dziękuje bardzo za przemiłe pogaduchy podczas spotkania :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tekturę więc Twój albumik od razu bardzo mi się spodobał:) A zakładka oczywiście u mnie... i cieszę się, bo bardzo lubię piosenki tego pana mimo, że jestem troszke młodsza od Twojej mamy i babaci:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Betik- ja też bardzo lubię piosenki Fogga, stąd ta zakładka, po prostu są utwory i wykonania, które nigdy się nie starzeją :)

    OdpowiedzUsuń