niedziela, 6 września 2009

pamiętniki-albumiki dla małych księżniczek...

...zacznę od tego, że jako ośmiolatka założyłam pamiętnik, pewnie większość z Was miała taki pamiętniczek z wpisami koleżanek, kolegów, rodziny, a przynajmniej te z Was, które reprezentują to samo pokolenie co ja :)
na moim pamiętniku jako data założenia widnieje 1 VI 1978r. z czego wnioskuję, że pamiętnik był prezentem z okazji Dnia Dziecka;
wygrzebałam go dziś z pudła z pamiątkami i właśnie przed chwilą zrobiłam zdjęcia, a wygląda on tak:

...piszę o nim dlatego, że skończyłam dziś robić albumiki-pamiętniki dla moich kochanych bratanic (...mam dwie bratanice, cudne rozrabiaki, pięcio- i sześciolatkę) jeszcze tylko pudełeczko do wytworków dorobię i prezenty gotowe;

wykorzystałam bazy w kształcie korony (ze scrapińca), w końcu te małe babeczki to księżniczki jak się patrzy...


do tego zdjęcia ułożyłam wierszyk, no może raczej rymowankę ;)))


...pomiędzy kartkami albumowymi czyli ze zdjęciami dziewczynek, dodałam kartki na wpisy najbliższych (na tych kartach zdjęcia wpisujących się również są mile widziane), a tu dla przykładu nasz wpis...
a teraz drugi albumik-pamiętnik...

...dla Mai również powstał wierszyk-rymowanka...




...i nasz wpis...
p.s. co się dzieje z tym bloggerem, dziś nic mi nie działa tak jak powinno, myślałam, że się poddam w połowie posta, no ale dotrwałam, uffff, wkurzający dziś ten blogger :('

pozdrowionka cieplutkie dla zaglądaczek :))) a bloggera dziś nie lubię i już

9 komentarzy :

  1. Fantastyczne pamiętniczki :-) A Twoje wpisy przypomniały mi, że gdzieś tam na dnie szuflady i ja mam taki stary pamiętnik.. się mi sentymentalnie zrobiło - Dziękuje !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne pamiętniki:) bardzo mi się podobają:)
    ja też gdzieś mam swój:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu, alez ty jesteś uzdolniona! nie dość,że cuda kleisz to rymujesz jeszcze :)i to całkiem sympatycznie :)
    ja żałuje,ze w okresie buntu (wobec świata of korrs :P) spaliłam na uroczystym stosie 17 pamiętników ..ależ w nich było dramatów sercowych i wspomnień ehhhhhhhh

    OdpowiedzUsuń
  4. Anitko, teraz to pewnie chętnie poczytałabyś tamte zapiski, ale już z przymrużeniem oka, ale wtedy to musiała być poważna sprawa skoro tak marnie skończyły ;)
    i przy okazji buziaczki dla Was dołączam za to, że chce się Wam zostawiać tu u mnie takie miłe komentarze :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są!! Aż miło poprzyglądać się tym wszystkim detalom :)A pamiętnik miałam i owszem, może gdzieś się uchował, muszę poszukać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ubawiłam się z tego starego pamiętniczka...miałam podobny :)
    A pamiętniki dla księżniczek świetne!...No i jestem pod wrażeniem zdolności poetyckich! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubię zajżeć odo czasu do czasu do mojego pamiętnika pamięajęcowgo wczesne klasy podstawówki :)
    Pamiętniko-albumy są fantastyczne :) i do tego ten kształt... miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
  8. też mam taki pamiętnik a założyłam go w zerówce. A nawet niektóre rysunki mam identyczne, ah to były czasy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś niesamowita! Cudowne te albumy - pamiętniki! Rewelacja! Chyba zrobię coś w tym stylu mojej małej Natalce :)

    OdpowiedzUsuń