niedziela, 4 października 2009

zrobiłam nas w balona...

...czyli świeżutki mini-album, świeżutki bo skończony wczoraj, ale dotyczy pewnego wesołego spotkania ze znajomymi, które miało miejsce już dość dawno bo w tegoroczne "ostatki";
na imprezie królowały baloniki ;) ku uciesze najmłodszego imprezowicza i tych najstarszych również ;) tylko młodzież jakoś dziwnie nie była balonikami zainteresowana ;) więc one czyli baloniki stały się motywem przewodnim albumiku;
wycięłam sobie bazę w kształcie baloników, obrobiłam zdjęcia graficznie tak, aby tylko balony (ewentualnie ich resztki, hi hi) zostały kolorowe i powstała taka pamiątka
 
 
do kółeczka dowiązałam "baloniki" z imionami uczestników zabawy (kurczący się plastik, o którym ostatnio zapomniałam, a teraz znów użyłam)
 
tu zdjęcie z zapałką, żeby pokazać jakie to maleństwa są
 
 
 
 
 
 
 

i jeszcze się zamierzam pochwalić, a co! mój album - gorset zajął drugie miejsce na mistrzostwach w Krakowie więc dziękuję wszystkim za głosy i jednocześnie informuję, że album już wkrótce pojawi się na aukcji charytatywnej, zachęcam wszystkich do udziału w aukcjach dla Kubusia

5 komentarzy :

  1. po pierwsze cudny balonikowiec poo drugie gratuluje zaszczytnego 2 miejsca ;) albumik gorsetowy cuuuudny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny! Ale Ty masz pomysły. Zazdroszczę. I te detale. Wszystko przemyślane.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny albumik! A 2 miejsca gratuluję, zresztą nic dziwnego, że albumik sie spodobał, bo jest genialny:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję 2 miejsca! Album jest rewelacyjny...Powtórzę to co piszą dziewczyny - pomysły masz niesamowite i robisz fantastyczne rzeczy!!! Bardzo lubię je oglądać! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejny świetny album jaki wyszedł spod Twoich zdolnych, niezwykle sprawnych rąk! A gorset... nawet nie wiesz jak się cieszę, że mogłam go zmacać i pooglądać z każdej strony w Krakowie! Podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń