środa, 4 listopada 2009

album-pamiętnik z pierwszego roku życia dziecka

napracowałam się nad tym albumem nieziemsko, jest to w zasadzie pamiętnik pisany w pierwszej osobie czyli przez małą Kornelię, baza od Gizmo, która zrobiła dla mnie okładkę z napisem "mój pierwszy roczek" zamiast "twój pierwszy roczek" :) ozdobiony zdjęciami (na razie w domyśle) i innymi pamiątkami, ma wymiary 25x25cm czyli sporawy jest i niezły grubasek wyszedł, waży prawie 1,5 kg tłuścioch jeden ;) będzie jeszcze pudełko do kompletu,
przykładowe strony

i trochę detali
w albumie jest miejsce na opaskę na rączkę, którą dzidziuś nosił w szpitalu (tu akurat opaska mojego syna dla przykładu:)
drzewo genealogiczne rodziny małej Kornelii
kopertka na pierwszy obcięty kosmyk włosów
pozdrawiam :)

22 komentarze :

  1. O_o normalnie cud, miód i orzeszki!!!
    Bosski jest :)
    Piękne kolory :)
    Fantastyczne dodatki :)
    Napatrzyć się na niego nie mogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny. I widać, że kosztował dużo pracy. Efekt jednak był warty zachodu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I powiedz, że robiłaś go razem z remontem w domu...:) Niesamowita jesteś. Ogrom pracy widać na zdjęciach i już żałuję, że nie można go obmacać z każdej strony. Jak zwykle mnóstwo ciekawych i pomysłowych rozwiązań... Drzewo genealogiczne...super! Naprawdę podziwiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Betik- robiłam go przed remontem, a wczoraj i dzisiaj kończyłam, a jeszcze dwie strony będę musiała dorobić bo maleństwo ma teraz 10 miesięcy :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. widać jaki pracochłoanny - ale warto było
    piekny jest
    pamiatka bedzie na całe życie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. CUDO :) Chyba trochę zmienię swoje zamówienie u Ciebie , właśnie przez ten album :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny!!! I zerknij na mój wczorajszy wpis jak znajdziesz chwilkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. asiu album jest rewelacyjny, to połączenie kolorów, każdy detal.. tak się składa, że ja również wkrótce będę pracować na tej bazie - przygotowując album dla chrześniaka... obawiam się, że będę się inspirować :D i natychać

    ps i zapraszam po wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń
  9. Albumik jest fantastyczny, uroczy, slodziaszkowy - PIEKNY

    OdpowiedzUsuń
  10. a co to za misie wykorzystane w albumie??

    poza tym...jak dla mnie ten najlepszy!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. misie wyszukane w sieci, i oczywiście drukowane i wycinane, miejscami podkolorowane przeze mnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. nie no rewelacyjna jestes...:)!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. blagam pomoz...a jak je znalesc w seci??:(

    OdpowiedzUsuń
  14. mloda, a jak wpisujesz w wyszukiwarce miś, słodki miś, bear, teady bear, cute bear i różne takie i zaznaczasz żeby wyszukiwało grafikę to nie znajdujesz nic?

    OdpowiedzUsuń
  15. no wlasnie tych twoich nie ma....albo ja jakas slepa jestem...ale juz chya 3 godzine szukam ich:(

    OdpowiedzUsuń
  16. mloda, napisz do mnie na email bo nie chcę się tu rozpisywać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. czesc ja tez nie umiem misiow znalesc

    OdpowiedzUsuń
  18. zawalisty naprawde mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń