niedziela, 20 grudnia 2009

słodki album dla Martusi

...wcześniej powstał album dla braciszka Martusi - Kubusia, już go tu pokazywałam, ale zmienił sie od wtedy nieco: przybyło mu kart, doszły opisy i powstało pudełko do kompletu, oto ten album w ostatecznej wersji - jeszcze tylko rodzice wstawią zdjęcia Kubusia i już

a poniżej siostrzany album dla siostrzyczki Kubusia

ja wiem, że nie wszystkim podobają się takie albumy, w których karty mają różne kształty i ogólnie panuje niezły misz-masz, ale mnie takie właśnie najbardziej się podobają, a dla dzieci to już szczególnie :)))

w albumie dla Martusi użyłam kolorowych, pasujących tu jak ulał papierów kupionych w Scrap.com.pl, stamtąd są też akrylowe okrągłe okładki do obu albumów, a tytuły albumów zrobiłam przy pomocy stempli od Eight, o których od dawna marzyłam, i marzenie się spełniło, cudne są :))) znaczy się stemple, nie moje albumy ;)

5 komentarzy :

  1. twoje albumy też są cudne!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi te misz - masze podobają, bo wydaje mi się, ze trudniej zrobić taki album, niż taki z kartami w identycznym kształcie;
    cuda jednym słowem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. prze-cudne sa Twoje albumy
    raczki zacieram;)

    OdpowiedzUsuń
  4. C'est vraiment très beau !!!
    Bonnes fêtes de fin d'année de France !

    OdpowiedzUsuń