sobota, 23 stycznia 2010

kłódka na zdjęcia ;)

bardzo chciałam zrobić albumik na tej bazie (ze scrapińca) już dawno, ale czasu brakowało...
jednak ostatnio wygospodarowałam kilka wolnych chwil i powstał scrapbook w kształcie kłódki :)
użyłam papierów "circles" z ILoweScrap, które świetnie mi tu pasowały i starych biurowych druczków;
baza składa się z czterech kart, a ja dołożyłam jeszcze trzy karty z grubej folii również ze scrapińca oraz osiem małych tekturowych i foliowych przekładek;

na pudełku dziurka od klucza pochodząca z giełdy staroci, która raz w miesiącu odbywa się w naszym mieście, ku uciesze mojej i wieeeelu innych zbieraczy "śmieci" ;)
z giełdy pochodzi też stary zardzewiały klucz dowiązany do sprężyny :)

użyłam kilku opakowań po stemplach tzn. folii z nadrukiem, do których przymocowane są stemple silikonowe po zakupie :)
bardzo przydały się preparaty ze scrap.com.pl (puchnący brązowy proszek do embossingu i lakier pękający), stamtąd też są jedne rubonsy;
a kółeczka zębate są oczywiście ze scrapińca :)
do całości świetnie dopasowało pudełko z tektury falistej (dzięki Noa-lia :)



wyszedł taki dość "męski" scrapbook i szczerze powiem, że jestem zadowolona z niego bardzo (a nie często mi się to zdarza) :)

ps. u Rudlis candy - nie mam szczęścia w losowaniach więc nie często w nich uczestniczę, ale postanowiłam spróbować :) spójrzcie jakie cudeńka są do wygrania :)

14 komentarzy :

  1. O matulku fantastyczny album!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. czapki z głów... rewelacyjnie poradziłaś sobie z tą bazą!! śliczny album!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy przeczytałam nagłówek, pomyślałam o zepsutym aparacie! Zrozumiałam kłódkę metaforycznie :D A jednak kłódka może oznaczać coś dosłownie... Wspaniały album! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. asiu, u ciebie jak zwykle cudnie i pomysłowo

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, ja się nie dziwię, że jesteś zadowolona. Ja skakałabym pod sufit jakbym wyczarowała takie śliczności:)Baza naprawdę trudna. Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. o rety!!! BOSKI!!!!!!! zakochałam się!!

    OdpowiedzUsuń
  7. REWELACYJNY ALBUM!!!!!! REWELACYJNY!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. daj znac w pon czy juz masz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. "męski"? niekoniecznie.
    przepiękny jest ten album - pełen tajemnic i westchnień.
    niezwykle inspirujące!

    OdpowiedzUsuń
  10. właśnie wróciłam z piwnicy, a zapytasz co tam robiłam, ano szczękę zbierałam z zachwytu i lekko opadła,

    OdpowiedzUsuń
  11. masz talent do albumów! mnóstwo pięknych rozwiązań i pomysłów w jedym miejscu. A już te trybiki wyglądają jak oryginalnie zardzewiałe -świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest boski!!! Twoje albumy wgniatają w ziemię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. miła, pięknie dziękuję za pomoc z Herbertem.
    właściwe słowa już na miejscu.

    i jeszcze raz wzdycham tu z podziwem nad każdym kolejnym zdjęciem albumu...

    OdpowiedzUsuń