piątek, 8 stycznia 2010

mały grubasek...

...i ponownie nie zawiodłam się na Poczcie Polskiej, paczuszka wczoraj wysłana już jest w rękach dla których była przeznaczona czyli u Asicy.p
Asia zaproponowała mi niedawno wymiankę, a ponieważ ma niedługo urodziny postarałam się zrobić dla niej coś osobistego;
nie jest łatwo zrobić osobisty prezent dla osoby, którą zna się tylko wirtualnie i niewiele się o niej wie poza tym, że jest bardzo sympatyczna i uśmiechnięta, ale dzięki netowi dowiedziałam się, że lubi Krystynę Jandę i już miałam punkt zaczepienia; dzięki NK, blogowi Asicy i innym blogom zdobyłam kilka jej fotek, w necie wyszukałam zdjęcia K.Jandy podobne do zdjęć Asi, wymagało to sporo czasu przy komputerze ale opłacało się, można by nawet powiedzieć, że obie panie fotografują się w podobnych pozycjach ;)
z zebranych zdjęć powstał minialbum, niewielki (na bazie podkładek pod napoje) ale grubaśny
tytuł ze znakiem zapytania bo kryje pewną zagadkę


pobawiłam się detalami - fakturami bo to bardzo lubię :)


pudełeczko dla ochrony przed niszczycielską działalnością pracowników poczty ;)
a ponieważ zostało mi jedno zdjęcie aktorki niewykorzystane w albumie to trafiło na drewniane serduszko i powstała zawieszka :)
preparaty, dzięki którym powstały efekty spękań i strzaskanego szkła (jak wyżej) zakupiłam u Endiego i polecam je wszystkim, którzy lubią zabawy z fakturą :)
fajnie robi się takie albumiki na temat...
Asica - pozdrawiam 
i macham radośnie do Was wszystkich

25 komentarzy :

  1. O_o

    Czegoś takiego jeszcze nie widziałam... Fenomenalny album! Zazdraszczam Asicy okrutnie..!
    Świetny, świetny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Napiszę krótko: jesteś niesamowita!!! ....i oczywiście dołączam do klubu zazdrośników:))

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja, piękny, naprawdę mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. ło maj gad!! Jak ja Asicy zazdroszczę!! Toż to jest fenomenalny album!!! Świetny pomysł i przefantastyczne wykonanie! Padam u stóp!

    OdpowiedzUsuń
  5. REWELACJA! Wyszło perfekcynie jak na perfekcjonalistke pforesjonalistke przystalo... jestem pod wrazeniem!

    OdpowiedzUsuń
  6. Klękłam na kolana! Jak dla mnie bomba!
    Gratuluję pomysłu!

    OdpowiedzUsuń
  7. O matuniu! Cudne! To sie Asica ucieszy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie może być .... takie zdjęcia podobne ! super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Asica się popłakała nawet i jest zaskoczona niesamowicie i szczęśliwa!!!bardzo bardzo dziękuję.Nie będzie niestosownie powiedzieć,że jest to najpiękniejszy prezent jaki dostałam w życiu na urodziny!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. BOSKI!!! Jesteś WIELKA!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW!!!!!!!
    Fantastyczny!!!
    No brak mi słów.....

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam Cię, ale Asia jest moja Przyjaciółką i ja się popłakałam, a co dopiero ona biedna :)
    Jesteś niesamowita, masz talent, duszę artysty i widać, że lubisz sprawiać ludziom radość.

    Mimo, iż to nie prezent dla mnie, to muszę przyznać, że to najpiękniejszy prezent urodzinowy jaki widziałam !!!!
    Pozdrawiam
    www.virginia79.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. ja nie wiem co powiedzieć/napisać, jestem zawstydzona, tyle pochwał to stanowczo zbyt dużo jak dla mnie, i wcale nie kokietuję tylko mi głupio...
    mogę tylko napisać, że trafiłam bo Krystyna Janda jest rzeczywiście ukochaną aktorką Asicy, że robienie takich prezencików to prawdziwa frajda, że zamiast łykać łapczywie wasze przemiłe słowa znikam zrobić coś pożytecznego (w tym wypadku będzie to scrap na rzecz Grzesia - kliknijcie w zdjęcie po prawej stronie mojego bloga u góry jeśli chcecie pomóc Grzesiowi), i w ogóle jesteście cudowne :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. No, pisząc krótko: kawał dobrej, grubej roboty!!!

    (pełen zachwyt nad doborem zdjęc, które podkreślają podobieństwo - wielkie brawa!!!-oraz za te wszystkie faktury i detale :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Super ! Znalezienie tak podobnych zdjęć to mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudny! Zazdraszczam właścicielce takiego ślicznego albumiku, bo też uwielbiam K.Jandę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ależ sprytnie!
    pani Janda też powinna to zobaczyć... :)

    OdpowiedzUsuń
  18. niezmiennie zachwycam się Twoimi albumami :) przy tej pracy też padłam na kolana :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie zwyczajnie odebrało mowę! Dobrze, że paluszkami jesze mogę ruszać, to napiszę, że jesteś Mistrzynią Minialbumową! Rewelacyjny pomysł i wykonanie! Przyznam po cichu, że mam dwa blogi skrapowe, które przekopuję dla przyjemności od pierwszej do ostatniej strony... Scrappasion i Twój.

    OdpowiedzUsuń
  20. fantastyczny pomysł i wykonanie!!!
    świetnie"sparowałaś" te zdjęcia!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteś niesamowita! Włożyłaś w to mnóstwo czau. Chyba coś zakupię niedługo u Endiego :)
    Przepiękny ten album.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, ten album jest niesamowity, nieziemski! Zazdroszczę Asi :)

    OdpowiedzUsuń