poniedziałek, 1 lutego 2010

kolorowe chłopaki :)

albumik dotarł na miejsce (cały i zdrowy mam nadzieję), więc chętnie go Wam pokażę
album zrobiłam dla Asicy.p w zamian za śliczne scrapy :) na zdjęciach są jej przystojni synowie :)
chciałam spróbować czegoś innego i inaczej zaprezentować zdjęcia, zdjęcia są przezroczyste bo wydrukowane na folii, na którymś z naszych katowickich spotkań scrapowych podsunęła mi ten sposób Kasia, mówiąc o foliach do przeźroczy, a ponieważ chętnie próbuję nowych rzeczy (nowych oczywiście dla mnie, bo pewnie takie folie w wielu firmach są czymś oczywistym  i często używanym) to szybciutko spróbowałam i jestem z efektu zadowolona :)
w zależności od tego jaki papier znajduje się na bazie można uzyskać świetny efekt kolorystyczny zdjęcia, następnym razem użyję tej metody w połączeniu z bazą akrylową :)
potrzebowałam papierów o intensywnych barwach i świetnie sprawdziły się "homo scrapiens" z ILS
i na koniec zapraszam Was do pewnego małego przytulnego kina na seans filmowy :)
więcej o tym wkrótce 

i w ramach wspomnień poweekendowych migawki ze spotkań mojego potomka kochanego z kuzynkami :) młodszymi, a małe dziewczynki uwielbiają męczyć starszego kuzyna, zwłaszcza gdy nie często go widzą ;)
nie wszystkie małe dziewczynki lubią być fotografowane, co pokazują swą minką

a Kulce przemiłej dziękuję ślicznie za wyróżnienie 

14 komentarzy :

  1. Mówiłam już nie raz, że Twoja kreatywność nie zna granic:) Świetny efekt (ja nie wiedziałam, że tak można). No słów mi brak! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. zrobiłaś nam niebywałą niespodziankę!!!bardzo bardzo bardzo dziękujemy!!nawet się nie spodziewałam,że ta zajawka to coś ,co będzie stało u nas na półeczce!!!!!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja! Ja też jeszcze nigdy tak nie drukowałam zdjęc. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny album :) pomysł ze zdjęciami na folii jest rewelacyjny! bardzo fajny efekt:))

    OdpowiedzUsuń
  5. O mistrzyni albumowa,rewelacyjny pomysł!!koniecznie też muszę kiedyś poeksperymentować:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt powalający!
    Świetnie to wygląda, bardzo intrygująco:-)
    Choć na tle papieru w kropeczki nieco ospowato, he he ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kolory, prawdziwa tęcza!! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowite masz pomysły, które super ci wychodzą w praktyce. Bardzo podobają mi się twoje dzieła

    OdpowiedzUsuń
  9. kulka, mam nadzieję, że chłopaki Asicy już przeszły ospę i mój albumik nie będzie proroczy ;)

    i pięknie dziękuję Wam za miłe słowa :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Już na scrapbookingu komentowałam ten album, ale musiałam wejść tutaj i w całości go obejrzeć. Jest niesamowity, a z tym wydrukiem na foli po prostu rewelacja !!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super!!!
    Jest bajeczny :)
    Te zdjęcia...
    Te kolory...
    Miodzio :)
    :***

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjny album!!! Mojego syna też tak dopadają młodsze kuzynki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Napisałam to już na blogu Asicy, ale napiszę i tutaj: jestem zachwycona pomysłem i wykonaniem, zazdroszczę takiego prezentu! Brawo! :)

    OdpowiedzUsuń