poniedziałek, 5 kwietnia 2010

prezent z okazji urodzenia dziecka...

...czyli album na najważniejsze wydarzenia z pierwszego roku życia dziewczynki:
mała królewna ma na imię Aniela więc album miał być ozdobiony aniołkami :)
20 x 20 cm, 12 kart, i pudełko;
ten album już tu był na blogu przez krótką chwilę jakiś miesiąc temu, ale musiałam ukryć posta, żeby osoba, dla której był prezentem nie natrafiła na niego w sieci :)
teraz jest już wręczony więc mogę go pokazać :)
-za Chiny Ludowe nie mogłam sobie poradzić ze zrobieniem zdjęć, są jakie są, trudno :(
wszystkie teksty, które znalazły się w albumie oraz tematy stron podała mi ciocia Anielki, która zamówiła ten album :)
 pudełeczko na opaskę-tasiemkę ze szpitala
na tagu będzie wycinek z gazety
oczywiście drzewo genealogiczne rodziny Anielki
koperta na pierwszy obcięty loczek
i mini-woreczek na pierwszy ząbek, który trafi tu za kilka lat ;)
miejsca na zdjęcia z pierwszych świąt i pierwszych wakacji
tagi na życzenia od bliskich i koperta-schowek na pamiątki
i już :))))
i pozdrawiam :))))
i dziękuję za wszystkie miłe słowa :))))

19 komentarzy :

  1. nooo czatowałam na niego!!!!
    rewelacja!!!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. piekny!
    pisanka ponizej jest rewelacyjna!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie to jeden z najlepszych albumow dla maluszka jaki widzialam, przyznam ze za kilka lat sama bym taki chciala :) genialne pomysly, pudeleczka i calosc.. piekny!!

    OdpowiedzUsuń
  4. jak to u Ciebie każdy szczególik dopieszczony, co razem daje powalającą całość!!:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. piękniutki ten album! na pewno się spodoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. od czego zaczynasz swoje albumy? w sensie masz jakiś już i go ozdabiasz, czy jak? bo one mają takie sztywne strony...

    OdpowiedzUsuń
  7. już Ci odpowiadam, najczęściej od podstaw robię sama czyli wycinam karty z tektury introligatorskiej, czasem kupuję bazy (również z tektury introligatorskiej) wycięte w konkretnym kształcie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja taki chce!!!!
    robisz na zamówienie????
    :)))piękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja taki chce !!!!!!! ile by kosztował??? jest cudowny najpieknijszy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam,
    Piękny ten albumik! Czy można by u Pani zamówić wykonanie podobnego dla mojego maluszka?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę napisać na email sentimenti(@)op.pl
      pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Ja też bym była zainteresowana zamówieniem takiego albumy. Bym prosiła o kontakt na e maila kasia_011@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy ja także mogę prosić o kontakt na kinganna2713@wp.pl :)
    Fantastyczny jest ten album <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny album ;) świetnie wykonana praca :)

    OdpowiedzUsuń