czwartek, 24 czerwca 2010

biedronki na pikniku...

...czyli album-kronika pierwszego roku życia Klary;
pudełko ma rozmiar 31,5 x 27,5 cm - wielkie jest, album składa się z 10 kart 25x25cm;
użyłam papierów z ILS (czerwonych z kolekcji piknikowej, i trochę herbacianego ogrodu)
baza na okładkę albumu pochodzi oczywiście ze Scrapińca;
napis "Klara" wycięłam z grubej tektury i okleiłam aksamitem w proszku dzięki czemu wygląda na mięciutki i pasuje do kocykopodobnych papierów ;)
ramka wokół zdjęcia to mozaika z tektury oklejonej resztkami papierów i pokrytej róóóóóżnymi preparatami :)
i niezastąpiony glossy accent się pojawił
w albumie rządzą wszędobylskie biedronki, a jakby tego było mało to pojawiają się też misiaczki przebrane za biedronki dla niepoznaki ;)

a tak wyglądają karty:
nie mogło się obejść bez drzewa genealogicznego a właściwie w tym wypadku kwiatowej rodzinnej łąki :)
jest też kieszonka na płytę ze zdjęciami z całego pierwszego roku życia Klary;

no to jeszcze trochę detali :)
.................................................................
finito!
to może wreszcie znajdę chwilę żeby pobiegać po Waszych blogach bo mam na to ostatnio tyle czasu co kot napłakał, albo właściwie - co biedronka napłakała ;)

12 komentarzy :

  1. Bomba, biedrrrronka, bieddrrrrronkaaaa!
    Ależ cudeńko! Pięknie jak zawsze - cóż tu jeszcze można napisać?
    Oscar dla tej pani!

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje albumy są cudowne!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny album! biedronki są urocze :)
    mozaika wokół zdjęcia i aksamitne literki fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje detale, to jest to, co kocham najbardziej!!:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też, ja też:) Album, jak zawsze, niezwykle konsekwentny. Pięknie wyglądają połączone przez Ciebie papiery. No i te smaczki... smaczki są cudowne. Pierwszy raz widzę aksamit z bliska:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zbieram szczękę z podłogi! Napisałam Ci @ na priv!

    OdpowiedzUsuń
  7. jesteś mistrzynią albumów! śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny album! Wesoły, oryginalny , fantazja po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny albumik, te Twoje szczególiki i dodatki są cudowne, zawsze oglądam z otwartą paszczą!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobają mi się twoje prace. Są pełne energii i cudownych detali. Świetnie dobierasz kolory. Pomysł na czerwień z zielenią i biedronkami super. Pozachwycałam się też księgą dla gości- fajny pomysł na kupony lotka :) ----No to ci nasłodziłam :)) ale należało ci się . pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń