czwartek, 10 marca 2011

...mam 3 latka, 3 i pół...

a w zasadzie cztery :)
jako dodatek do prezentu z okazji czwartych urodzin Marcelinki powstał mini-albumik (12x9cm);
albumik co prawda powstał parę miesięcy temu ale dotąd był pusty i czekał na właściwą okazję, teraz dodałam fotki i gotowe :)
Marcelinka dostaje ode mnie albumik na każde urodzinki więc jest to już jej czwarty :) pierwszego nie sfotografowałam, a dwa następne są tu i tu, w każdy albumik Marcelinki wpisuję jakiś wierszyk dla dzieci, tym razem jest to wierszyk dla przedszkolaka :)

5 komentarzy :

  1. świetny album! wszystkie Marcelinkowe pomysły sa doskonałe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Albumik jest fantastyczny, jak wszystkie Twoje albumy

    OdpowiedzUsuń
  3. kolejny superowy albumik :))

    OdpowiedzUsuń
  4. ...sięgam głową ponad stół...
    mój ulubiony wierszyk :)
    a album super!

    OdpowiedzUsuń