wtorek, 7 czerwca 2011

album dla nauczycielki

zbliża się koniec roku szkolnego i w związku z tym zrobiłam album, który będzie prezentem dla wychowawczyni na zakończenie trzeciej klasy szkoły podstawowej;
album ma format A4, składa się z pięciu kart, okładka otwiera się tak jak okładka dziennika i tak jak w dzienniku jest tam lista uczniów;
w albumie są zdjęcia z trzech wspólnych wesołych szkolnych lat, są wierszyki i piękne podziękowania dla nauczycielki;
wszystkie dzieci przygotowały dla swojej Pani laurki w formacie A4, które zostaną dopięte wewnątrz albumu;

użyłam papierów ze scrap.com i z ILS, ładnie mi się zgrały :)

zamawiająca Pani prosiła o drzewo ze zdjęciami dzieci na okładce, tak jak robię w innych albumach, ale zrobiłam bukiet kwiatów, bardziej mi pasował do okazji :)







dzięki za odwiedziny :)
SentiMenti



a w poprzednim poście było:
wiejsko sielsko czarodziejsko...

15 komentarzy :

  1. guru mój albumowy, album jest świetny!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. superowo!! aż chciałoby się zostać nauczycielką ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny album, jako n. mówię od siebie, że na pewno się spodoba - piękna pamiątka...

    OdpowiedzUsuń
  4. Album piękny!!! Detale cudne!!! Ale padnę z innego powodu - dosłownie przed półgodziną oddałam album dla nauczycielki, z laurkami-podziękowaniami od dzieci w środku, zrobiony z tych samych papierów - jedyna różnica jest taka, że album jest na zakończenie przedszkola!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny, wychowawczyni będzie zachwycona!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zwykle niezwykły pomysł niezwykle pięknie obrobiony!!:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Och jak zwykle album rewelacyjny...uwielbiam Twoje albumy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziewczyny, dziękuję Wam bardzo bardzo za miłe słowa :)))

    agea - o, ekstra, że tak mówisz, ja gdybym była nauczycielką wolałabym taki prezent niż dwudzieste eleganckie pióro na przykład :)))

    hipciu - chyba takie albumy stały się ostatnio popularne jako prezenty dla nauczycielek i cudownie bo my możemy je dzięki temu robić :) a te papiery wg mnie świetnie pasują do takiej okazji, i Ty widocznie stwierdziłaś to samo, będę zaglądać do Ciebie żeby zobaczyć to cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Senti Menti - masz rację! Papiery są cudne. Do pooglądania zapraszam jakoś w przyszłym tygodniu, bo do czasu wręczenia mam zakaz publikacji niestety.
    Ale muszę Ci jeszcze napisać, że uwielbia detale Twoich albumów - idę sobie jeszcze popatrzeć, a co!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cuuudnyyy!!!
    Zazdroszczę tej pani :-)
    Ciekawe czy za 3 lata bedzie mi się chciało coś takiego dla pani mojego dziecka zrobić... Znając siebie - pewnie nie :-( W tym roku ograniczylam się do skladki zarowno na zakończenie przedszkola jak i 3 klasy. Leń ze mnie straszny :-(

    OdpowiedzUsuń
  11. a czy możan taki album zamówić u pani?

    OdpowiedzUsuń
  12. nie wykonuję już albumów, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pretty nice post. I simply stumbled upon your weblog and wanted to say that I have really
    loved surfing arouind your weblog posts. In any case I will be subscribing to
    your feed and I hope you write again soon!

    OdpowiedzUsuń