wtorek, 25 listopada 2014

jeszcze więcej ptaków

W ptasiej krainie (KLIK poprzedni post) pojawili się nowi mieszkańcy. Za oknem szaleją szczygły, są tak kolorowe, że nie można oderwać od nich oczu, szkoda, że zdjęcia marne zrobiłam, przez szybę niestety.


W mojej poduszkowej krainie też pojawiła się nowa tkanina z ptasim motywem.


Kolorystycznie świetnie zgrała się z dwoma poduszkami z tkanin ze szwedzkiej firmy SVANEFORS.


We wszystkich trzech tkaninach występują: biel, czerń, szarość, pomarańcz, turkus, bakłażan i zgniła zieleń.


JEŚLI KTOŚ MA CHĘĆ NA PODUSZKI TO ZAPRASZAM - KLIK


A tu prezentacja pewnej świetnej tkaniny, z której powstała zasłonka bo tak mnie wzór zauroczył, że chciałam mieć ją w większym wymiarze, no i miałam większy kawałek :) ale na poduszki zostało :)






5 komentarzy :

  1. Poduchy fajne, ale te dzięcioły i szczygły w centrum miasta :O cudo! Szczęściara z Ciebie:)

    pozdrowienia, JJ

    OdpowiedzUsuń
  2. Łoł! Szczygły! jak Ci zazdroszczę! U nas w ramach TV dla kotów mamy tylko różne sikorki... Chyba nigdy w życiu nie widziałam szczygła...
    Materiały poduszkowe są cudne, takie radosne!
    Pozdrawiam,
    m.

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki dziewczyny :)
    też mnie te ptaki cieszą, a szczygły również widziałam po raz pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń