poniedziałek, 17 listopada 2014

przedpokoju przemiana

Przedpokój się zmienił, podoba mi się :)

Po pierwsze kupiłam dwa stare krzesła składane, kinowe. Od dawna takich poszukiwałam i wreszcie się udało, trafione zatopione!


Co musiałam przy nich zrobić: na bokach były szczeliny po połączeniach z następnymi krzesłami z szeregu, wypełniłam je klejem i listewkami, przeszlifowałam papierem ściernym całe krzesła, zabarwiłam brązowym tuszem uzupełnione elementy i całość pomalowałam lakierobejcą. Na oparciach są numerki, których nie widzimy, może namaluję takie z przodu :)


Po drugie: kupiłam chodnik, a właściwie stary irański kobierzec, polowałam od wakacji i wybrałam taki:


Jestem zadowolona :)

A tu porcja podobnych krzeseł we wnętrzach:








Więcej ciekawych fot z takimi krzesłami na mojej tablicy na pintereście KLIK.



a w poprzednim poście były słonie na tkaninach, widzieliście?


20 komentarzy :

  1. krzesła są cudne, kobierzec pasuje idealnie! super!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Krzesła są wspaniałe gratuluję tak cudownej zdobyczy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne takie krzesła - to że się składają powoduje, że są idealne do przedpokoi. Fajnie że tak potrafisz odrestaurować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne! Jesteś prawdziwą skarbnicą pomysłów i inspiracji dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podoba! i krzesła, i ściany, i dywanokobierzec!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mamy podobne krzesła i świetnie się sprawdzają - na pewno Twoja Rodzina będzie zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już jesteśmy zadowoleni i sprawdzają się świetnie :)

      Usuń
  7. JA WŁASNIE CZEKAM NA TAKIE KRZESEŁKA Z TEATRU LALEK. ZAMIERZAM JE MIEŚCIC W POKOIKU DZIECI:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będą dzieciaki mogły robić przedstawienia kukiełkowe dla widowni na autentycznych krzesłach, ekstra!

      Usuń
  8. Krzesła niesamowite i jak dobrze "siedzą" w Twoim przedpokoju. Zauważyłam, ze drzwi wróciły do poprzedniego koloru?
    Pozdrawiam - schola

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mi miło, piszecie, że jest dobrze z krzesłami i dywanem więc bardzo się cieszę i też tak sądzę :)
    pozdrówka i dzięki za komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślałam o czarnych drzwiach wejściowych,ale po dokładnym przyjrzeniu sie,zauważyłam,ze te białe drzwi widoczne na pierwszej fotce, to są drzwi od pokoju.Ale namieszałam!
    Pozdrawiam serdecznie -schola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. białe drzwi to są drzwi wejściowe do mieszkania, odnowione przez nas, a czarne to drzwi do tzw. kanciapy czyli pomieszczenia gospodarczego :)

      Usuń
  11. Wspaniałe łupy! Te krzesła to strzał w 10.
    A może ceramiczne numerki do nich?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurczę, z ceramicznymi nie wyglądałyby autentycznie, jednak malowane są zazwyczaj :)

      Usuń
  12. Zakochałam się w tych krzesłach. Podziel się, skąd wzięłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proponuję przeglądać allegro, olx i sklepy ze starociami :)

      Usuń
  13. To jest ten sam przedpokój? Powiedziałabym, że zdjęcia pochodzą z innego mieszkania :D W takim razie gratuluję, bo metamorfoza znacząca, a nie wszyscy lubią tak dosadnie zmieniać otoczenie, w jakim żyją.

    OdpowiedzUsuń