poniedziałek, 2 lutego 2015

drabina w roli...

...drabiny :)

Widuję na zdjęciach w necie drabiny w wielu wnętrzach i w wielu nowych rolach. Są drabiny-wieszaki na ręczniki, drabiny-regały na książki, drabiny-półki na buty, drabiny-kwietniki itd. itp. itd.
U nas też jest drabina ale pełni rolę drabiny, a od czasu do czasu pionowego placu zabaw dla kotów. Drabiny mamy w zasadzie dwie, aluminiowa do remontów, schowana w kanciapie i nie ma o czym gadać i druga drewniana stojąca pod ręką bo w wysokim mieszkaniu jest nieodzowna gdy trzeba sięgnąć coś z wyższych półek. Jest więc niezbędna i nie ma sensu jej chować, a poza tym jest ładna. I w związku z tym, że mi się podoba to od jakiegoś czasu przeglądając sieć i napotykając na foty ładnych wnętrz z drabinami w roli drabin odkładałam je sobie na pintereście i dziś je tu zebrałam :)



dom w USA

Szwecja

przecudowny loft w Filadelfii

pracownia w domu-muzeum Achille Castiglioniego w Mediolanie

apartament Dusty Deco w Sztokholmie

loft w Holandii

stary dom w Szwecji

mieszkanie w Szwecji


loft w Holandii

mieszkanie w Szwecji

mieszkanie w Szwecji

mieszkanie w Szwecji

mieszkanie w Finlandii




mieszkanie w Szwecji




mieszkanie w byłym magazynie, Australia

dom w Szwecji

mieszkanie, USA

dom, USA

mieszkanie w Szwecji

mieszkanie w Szwecji


więcej drabin u mnie na pintereście KLIK

Miliony tych drabin w necie :)

Na koniec nasza:






a w poprzednim poście był pokój syna po zmianach :)

12 komentarzy :

  1. A ja mam drabinę w pokoju mojej córci, wykonaną przez mojego tatę-nie potrzebuję płacić prawie 200.O zł w necie za głupią drabinę-pomalowaną i postarzona:) to już moja zasługa, i na niej wisi girlanda z laleczek Tilda i sznur gwiazdek oświetleniowych:) Edyta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwykła drabina robotnicza dziwnie wygląda w salonie, ale udekorowana, współgrająca z całym wnętrzem, to jest coś fantazyjnego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wasza jak zwykle najpiękniejsza i taka inna .

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas też drabina nietypowo - pełni rolę drabiny właśnie:) a ponieważ mamy również domu dwa futrzaki, często trzeba biec do niej na wyścigi:) piękne zdjęcia! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za odwiedziny i komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a moja sypialniana drabina służy jako stolik nocny-oświetleniowy z półeczka na telefon, no i w razie potrzeby sypialnianej także jako.. drabina właśnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet nie wiedziałem, że można w taki piękny sposób wykorzystać drabinę.

    OdpowiedzUsuń