sobota, 6 maja 2017

Dam Wam dziś cynk...

...dużo cynku, nieee, sorki, to ocynk ;)

Ocynkowane przedmioty w plenerze, na naszej działce.
Żadnego z nich nie kupowałam specjalnie, kupione były razem z działkami i tak są z nami już wiele lat :)

Trzej muszkieterowie:
Już nieraz miałam w sklepie w ręku plastikową, wygodną, lekką konewkę, za każdym razem odkładam bo musiałabym zrezygnować z moich ocynkowanych, wiernych, klasycznych pomocników, no nie mam sumienia ;)

Na obsadzenie, wybudzony ze snu zimowego, między dwuletnią kwitnącą już miesięcznicą czeka stary kocioł.

Mam cztery wysłużone wiadra, tak kwitły w zeszłym sezonie:

A teraz wypełnione bratkami czekają aż minie "zimna Zośka" i dostaną wkład z begonii bulwiastych:

Na spodzie jednego z wiader jest rosyjski napis, udało mi się rozszyfrować "для воды и непищевых" (do wody i produktów nieżywnościowych), reszta już nieczytelna :)

Jest jeszcze wanienka, która czeka na swoje miejsce i kilka ozdobnych drobiazgów:

I dla inspiracji ocynkowane naczynia w innych ogrodach:

Mam też skrzynki, z których zrobiłam komodę/stolik (fotka po prawej), może i one trafią kiedyś do ogrodu :)
Jest też w domu ocynkowana bańka, chyba jej dni pod dachem są policzone...
powyższe i inne zdjęcia znajdziecie na moim pintereście, a stamtąd możecie zajrzeć do źródeł KLIK


A w poprzednim poście było o portretach na ścianach, zapraszam :)


39 komentarzy :

  1. Uwielbiam ocynkowane naczynia, ale też emaliowane, obite i zardzewiałe. W ogrodzie mam sporą kolekcję. W tym roku jeszcze większość "złomków" czeka w ukryciu, na sprzyjającą pracom polowym pogodę. Wcześniejsze moje aranżacje możesz zobaczyć tutaj https://niecodziennyzakatek.blogspot.com/2015/08/inne-oblicze-piekna.html zapraszam :) Zebrane przez Ciebie inspiracje są świetne, może któryś z pomysłów uda się u mnie zrealizować. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Einfach wunderbar, po prostu cudowne, dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam w ogrodzie starą konewkę, kociołek i balię. Są ponadczasowe !

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsze z tego wszystkiego, co tutaj pokazałaś, są konewki. Bez dwóch zdań mają w sobie to "coś" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy to nie jest Twoje zdjęcie "pożyczone" bez wiedzy i zgody?

    http://www.ebay.co.uk/itm/A-Vintage-Medical-Glass-Metal-Cabinet-Industrial-Bathroom-Shop-Display-/132164931354?hash=item1ec5a4cf1a:g:8zUAAOSw4DJYlGM~

    OdpowiedzUsuń
  6. http://www.ebay.co.uk/itm/Double-Vintage-Medical-Glass-Metal-Cabinet-Industrial-Bathroom-Shop-Display-/132191324487?hash=item1ec7378947:g:vyIAAOSw2gxYrM0a

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem w szoku jak takie sprawy są załatwiane.

    Ja nie mogę nic zrobić z tym, że zauważyłam, że ktoś używa nie swoich zdjęć. EBay dotąd do póki nie zgłosi się właściciel zdjęć nic z tym nie zrobi.
    Osoba,a raczej złodziej zdjęć śmieje mi się w twarz i nie ma zamiaru ich usunąć.

    Zdarzyło mi się to nie raz (na szczęście jako właściciel zdjęcia zostałam wysłuchana) i uważam, że ludzie nie znają umiaru. Ani ci co to robią, ani ci co na to pozwalają...

    OdpowiedzUsuń
  8. 3 zdj. to pochyłe drzewko, co to za odmiana??

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile ja bym dała, żeby mieć swój własny ogród, bo o takim jak Twój to nawet nie śmiałabym marzyć.. Jest piękny!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Twój ogród prezentuje się nieziemsko! Widać, że masz dryg do tego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tęsknimy za nowymi wpisami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Inspirujące doniczki do kwiatów :-) marzę by na moim balkonie też stały takie cuda :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja mama ma jeszcze kilka wiaderko i balię. Takie retorta rzeczy są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały ogród, teraz jest jesień ale i tak idzie dużo prac wykonywać bo akurat u mnie bardzo ładna pogoda;) Świetnie doniczki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Na tych zdjęciach znalazłem naprawdę bardzo dużo ciekawych inspiracji do mojego ogrodu, dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesienią ogród też może wyglądać wcześnie jak się chce:) Fajne doniczki masz u siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super takie dekoracje. Tanie i pielne

    OdpowiedzUsuń
  18. Super to wygląda, akurat w taką pogodę jak teraz aż chce się za to zabrać.

    OdpowiedzUsuń
  19. Super pomysł i świetny efekt końcowy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne propozycje, ciekawy wpis

    OdpowiedzUsuń