niedziela, 29 listopada 2009

albumik dla malucha

a dziś albumik na zdjęcia milusińskiego jakiegoś, na razie pusty;
wesolutki i jaśniutki, okładka  to akrylowe koło (średnica 15cm) od Endiego, od wewnętrznej strony jest ramka na wsunięcie zdjęcia, które będzie widoczne przez przezroczystą okładkę, karty na bazie zwierzątek tekturowych z IKEI, dla urozmaicenia dodałam trzy małe przekładki na malutkie fotki lub notatki, wiadomo, życia albumik nabierze jak znajdą się w nim zdjęcia jakiegoś bobasa :)

weekend weekend i po weekendzie :)))
macham do Was radośnie 

6 komentarzy :

  1. świetny pomysł na album! super z tą bazą akrylową i na dodatek wstążeczka w kropki! Rewelka!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny :) mam te papiery i jakoś mi zupełnie do niczego nie pasowały, a u Ciebie tak świetnie wyglądają; zawsze masz tyle oryginalnych pomysłów na dodatki i ozdoby w tych albumach...
    jak już kiedyś pisałam na forum scrappassion - jesteś matką mojego hobby; twoje prace jako pierwsze mnie powaliły i zachciało mi się takie cuda mieć na własność :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Moriony, Ty mnie tak nie zawstydzaj...
    a jeśli chodzi o te papiery to powiem Ci szczerze, że leżały u mnie długo i wydawały mi się zbyt oczywiste z tymi pastelowymi zwierzaczkami, i nie miałam na nie pomysłu, ale te kartoniki z IKEI w kształcie m.in. słonia i misia aż prosiły się żeby użyć tych właśnie papierów, i jestem nawet zadowolona z efektu, buziaczki Wam dziewczyny przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny, pomysłowy, dopracowany. Jestem Twoją fanką, już się mnie nie pozbędziesz!
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. albumiki fajniusie. Świetne kolorki, super ci to razem wyszło. ja też pracuję obecnie nad dwoma albumami, tylko trochę dla starszych dzieci. :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń