sobota, 27 marca 2010

album na Chrzest

album miał być subtelny, w jasnych i ciepłych kolorach: beżu i różu;
ma 21x21 cm, składa się z sześciu kart, a jutro powstanie pudełko do kompletu :)
w niektóre miejsca wstawiłam na chwilę fotki moich bratanic, co prawda nie są w temacie chrzcin, ale widać jak album będzie wyglądać po uzupełnieniu zdjęciami :)
papiery z ILS :)
na okładce jest miejsce na wklejenie zdjęcia Wiktorii
i detali ociupinka ;)
na serduszku po raz pierwszy użyłam aksamitu w proszku (ze scrap.com.pl)

ps. byłam dziś na spotkaniu organizowanym przez ILS i magdowo.pl i poznałam tam kilka scraperek "z sąsiedztwa", z którymi dotąd nie miałam przyjemności się spotkać, pozdrawiam wszystkie uczestniczki tego miłego spotkanka :)
*************************************************************************
edit:
jak mówiłam tak zrobiłam i album dostał już pudełko do kompletu :)

12 komentarzy :

  1. Spotkania zazdraszczam!
    Albumik świetny. Aksamit w proszku?? Ciekawy efekt:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycajacy album:))Pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny albumik, a co do spotkania to mam nadzieję, że na jednym się nie skończy, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zwykle wyszło rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. urokliwy albumik ;-)
    p.s. też chciałam się wybrać na to spotkanie, ale jakoś mam problemy z organizacją czasu ostatnio, może jakieś zdjęcia ???

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny album, wyszedł bardzo dziewczyński i jednocześnie delikatny :)
    Fajne to mechate serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudo! Właścicielka będzie miała piękną pamiątkę!

    OdpowiedzUsuń
  8. kolejne cudeńko spod Twoich zdolnych łapek!!:))..uwielbiem te Twoje okrągłe pieczątki:))

    OdpowiedzUsuń