niedziela, 24 listopada 2013

pomponiki

Dziś poduszki z pomponikami.

8 komentarzy :

  1. piekne te poduchy produkujesz :) mam nadzieje,że źle to nie zabrzmi..ale normalnie realizujesz moje plany poduchowe ;) najpierw z lamówką teraz z pomponikami ;) i lamówkę i pomponiki kupiłam dawno temu i nie mam weny zeby usiasc do takich poduch.. ale efekty twoich działań mobilizują :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomponiki wielbie miloscia wielka i niespelniona..Marze o zaslonach z pomponikami, a na razie mam tylko jeden maly obrus.Chyba czas zamowic poduchy:))
    No piekne sa;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu, Twoje campervany jutro wyruszą w drogę do domu :)

      Usuń
  3. Już od dłuższego czasu zachwycam się Twoimi poduchami, te z pomponami są równie świetne

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomponiki wesolutkie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń