środa, 4 grudnia 2013

poduszka szczególna

Dziś o poduszce szczególnej, szczególnej ponieważ zrobionej na aukcję charytatywną. Pomyślałam, że patchwork to taki odpowiednik podobnych działań, są osoby, które te aukcje organizują, są osoby, które przeznaczają na nie przedmioty, są też osoby, które biorą w tych aukcjach udział i na nich kupują. I wszystkie te działania jak małe kawałki tkaniny tworzą całość.
W tym wypadku chodzi o to żeby uzbierać pieniądze na operację Agnieszki.

Dostałam kiedyś od Funity kilka kawałków ślicznych wielobarwnych tkanin i postanowiłam właśnie te tkaniny wykorzystać do uszycia patchworkowej poszewki, Fu, co Ty na to?


To mój pierwszy patchwork (w ostatnim dwudziestoleciu, a wcześniejsze się nie liczą:) więc nie mam wprawy ale napiszę Wam w skrócie jak go robiłam.

Tkanina na wierzch poszewki powstała ze zszytych ze sobą wąskich pasków.


Potem przyprasowałam od spodu fizelinę i wzmocniłam w ten sposób całość.


Dodałam jeszcze jedną warstwę, którą przeszyłam w poprzek.


Następny krok to przyszycie czerwonej ozdobnej lamówki.


Na koniec przód zszyłam z tyłem z gładkiej zielonej tkaniny w dwóch kawałkach (na zakładkę) i poszewka gotowa :)


A teraz najważniejsza informacja, poduszka jest na aukcji i tam Was zapraszam do licytacji, pokrywam koszt wysyłki, a cała kwota ze sprzedaży zasili konto Agnieszki.


A tu KLIK pozostałe aukcje dla Agnieszki, zajrzyjcie, na pewno znajdziecie tam coś dla siebie, każda pomoc jest na wagę złota.

A może chcielibyście przeznaczyć na aukcję jakieś przedmioty? W takim razie zapraszam do Kasi, organizatorki - KLIK



A przy okazji mojego małego patchworku, zajrzyjcie do Renaty, prawdziwej mistrzyni w tym temacie :)

***
To co, ktoś chętny na tę moją kolorową patchworkową poduszkę, a tym samym na pomoc Agnieszce? KLIK






9 komentarzy :

  1. Joasiu, cudna jest! I na taka aukcje!
    Mam na pienku z ta onkologia wroclawska!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna poducha, instrukcja czytelna, a podrównanie pomagania do patchworku bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poduszka jest wspaniała! Nie mówię tylko jak wygląda, ale też dlaczego została uszyta. Lecę na allegro.

    OdpowiedzUsuń
  4. Poduszka jest piękna!! Dziękuję Ci raz jeszcze za pomoc!
    Pozdrawiam,
    Katarzyna "Katarynka" Rajczakowska

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za miłe słowa, zapraszam do licytowania na aukcjach Agnieszki :)

    OdpowiedzUsuń