piątek, 9 lutego 2018

to nie jest musztarda po obiedzie

Jak wspomniałam ostatnio, nadszedł czas na zmianę wyglądu starych drzwi zamykających szafkę w ścianie.


Postanowiłam je pomalować czyli rozpoczął się proces dobierania koloru :)))
Jak zawsze robiłam sobie w photoshopie przymiarki z różnymi kolorami, ostatecznie zdecydowałam nawiązać kolorystycznie do grafiki z chrabąszczami, do trójkątów czyli kolor miał przypominać naturalną żółtą ochrę czyli ugier, mógł mieć trochę pierwiastka zielonego :)

Wybrałam kolor z palety NSC, S 3060-Y (emalia akrylowa Tikkurila, z mieszalnika).



Jak widzicie poniżej kombinowałam trochę i dodawałam zieleń ale pomalowałam jednak farbą bez żadnych dodatków kolorystycznych, dodałam za to gips :)


Na ścianie pojawił się kultowy ;) ogólnie znienawidzony motyw jeleni na rykowisku, kolory na obrazie ładnie tu grają więc przyniosłam to "dzieło" z innego pokoju, ma teraz swoje 5 minut. Tu kiedyś o nim pisałam. Myślę, że z przymrużonym okiem da się go znieść, ja nie mam z tym żadnego problemu :)


Chcecie więcej jeleni? Nie? I tak pokażę :)

1 2
1 2
1 2
freundevonfreunden



A przy okazji trochę podobnej inspirującej kolorystyki:

1 2 3 4

I po sąsiedzku czyli w rodzimej blogosferze u Pauliny. Paulina pisała ostatnio o ryzykownych wnętrzarskich decyzjach, no to kolor moich drzwi jest trochę ryzykowny bo nie wszystkim skojarzy się z musztardą :)))

stylerecital


PS: tej samej farby po modyfikacji kolorystycznej użyłam do pomalowania szafki w sypialni.

41 komentarzy :

  1. dla mnie to taki brudny żółty.
    Ciekawi mnie czy ta komoda (szafka biblioteczna) pozwala otworzyć te drzwi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na oścież się nie otworzą ale wystarczająco szeroko żeby swobodnie z szafki wyjmować :)

      Usuń
  2. Świetny kolor! Uwielbiam ostatnio tą paletę z ochrami, musztardami i tymi odcieniami z dodatkiem zielonego. Moja lamperia przybiera czasem nieco zbyt zielony odcień, ja bym chciała tak umieć przymierzać jak Ty zanim pomaluję :-P Jelenie są super, mam nawet jeleni tatuaż, więc nie może być źle :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to stolik fajnie neutralizuje zieleń :) Ostatnio widziałam go w sklepie i bardzo wpadł mi w oko, potem zobaczyłam u Ciebie i niezmiernie mnie to ucieszyło :)
      A jelenie są piękne :)

      Usuń
  3. Pięknie wygląda to wnętrze z obrazami na całej ścianie. Ma to swój unikalny klimat. Pieknie

    OdpowiedzUsuń
  4. Super łączy się ze sobą szarość z tym odcieniem żółci, dokładnie o czymś takim myślę w swoim nowym mieszkniu. Chociaż nie wiem czy nie pomniejszy to optycznie salonu ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się takie kolorowe wnętrza. Świetny, zielony fotel i ciekawe poduszki - zwłaszcza ta czerwona, z akcentami zieleni, bieli i niebieskiego (pierwsze zdjęcie).

    OdpowiedzUsuń
  6. Drzwi teraz stanowią równocześnie świetną dekorację tego wnętrza, a wcale nie dominują. Odważna, ale jak najbardziej słuszna decyzja :-) z odrobiną zieleni też mi się podoba. Pozdrawiam J.

    OdpowiedzUsuń
  7. Drzwi prezentują się świetnie i zdecydowanie współgrają z resztą pomieszczenia. Wcześniej widoczna była ta granica, teraz jest zupełnie rozmyta. Świetnie dobrany kolor i piękne inspiracje. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny kolor, super efekt! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta musztarda chodzi mi po głowie od kiedy zobaczyłam stary szeroki fotel w sąsiednim bloku na balkonie...strasznie niezrecznie mi sie spytać włascicieli czy chcą się go pozbyć...ale pewnie chcą bo stoi już ponad rok na balkonie...tylko nie wiem czy coś da się z nim jeszcze zrobić:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor rzeczywiście jest świetny. Bardzo mi się podoba i od dłuższego czasu zastanawiam się gdzie taki u siebie zastosować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne wnętrza jak zawsze:) Uwielbiam takie inspiracje! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawie to wygląda, dość innowacyjne nie jest tak nudno :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Musztardowy to bardzo ładny kolor, fajnie się prezentuje szczególnie podobają mi się drzwi..

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie prezentuje się ten złoty kolorek, niestety nie wszędzie może się tak zgrać jak tutaj

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy kolor wybrałaś i przyznaję że wyszło imponująco to uważam że lekko ciemniejszy lepiej by pasował do tych drzwi. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba taka musztarda i zdecydowanie nie jest po obiedzie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczerze przyznaję, że bardzo ładnie wygląda twoja robota ;) Pasuje do wnętrza idealnie

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubie Twoj blog. Masz przepiekne mieszkanie w unikalnym klimacie :)
    Mam pytanie: co stalo sie z obrazem, ktory byl po lewej stronie zuczkow, taki bialy ze szpara?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :)
      A plakat sprzedałam.

      Usuń
  20. Wnętrze jak najbardziej w moim stylu, bardzo mi się podoba taka kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ozdabiamyokna ostatnio z chłopakiem, malujemy. Zmiana kolorów i podłóg w planach ale nigdy nie zastanawiałam się tak dokładnie nad wyborem koloru. Bardzo ładnie wyszło, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Proste, przejrzyste, jasne mieszkanie. Kolorystyka drzwi również do wszystkiego pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  23. Troszke staroświecko moim zdaniem ale jak to lubie mawiać, o gustach się nie rozmawia..

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolor drzwi pasuje do wnętrza aczkolwiek taki klasyczny styl bardzo mi się podoba ;)
    NewGlas

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny wpis, uwielbiam takie inspiracje jak tutaj na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny wpis, fajnie to wszystko wygląda. ^^ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Prezentują się jak nowe a kolor idealnie dobrany pod kolorystykę wnętrza. Pozdrawiam i czekam na nowe wpisy!

    OdpowiedzUsuń
  28. Twój blog to moje odkrycie roku. Tak się cieszę, że tu trafiłam. Bardzo podoba mi się Twoje artystyczne życie, gust i ogólnie wszystko , co piszesz. Ściagam tu za raz moją koleżankę.
    Jest malarką i ma podobny gust , jak Ty. Również byłyśmy np. na wystawie Fridy w Poznaniu.Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo miło dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  29. Super pomysła fajnie pomalowane dzwi i pięknie doświetlone pomieszczenie, a oświetlenie to podstawa

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam,
    Nie będzie kolejnych wpisow ?? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się przyłączam do pytania.Lubię tu przychodzić, a tak długa cisza na blogu powoduje u mnie smutek
      i melancholię ;) Pani Joanno, litości....Czekam na wpisy o sztuce i inspiracjach, te o portretach czy chłopcu z ptaszkiem pierwsza klasa. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Bardzo Wam dziękuję za to, że o mnie pamiętacie <3
      właśnie piszę posta :)

      Usuń
  31. Ja mam takie pytanie odnośnie "(...) pomalowałam jednak farbą bez żadnych dodatków kolorystycznych, dodałam za to gips :)." Po co dodałaś gipsu?:) P.S. Zazdroszczę umiejętności, wiedzy i pomysłowości. Samej idzie mnie to tiptopami.

    OdpowiedzUsuń
  32. Article was really good thanks for the Information! Gundu Vellam also known as Organic, karupatti vellam made via ancient techniques by crushing sugar cane and boiling the juice to more than 200 degree celsius in large, shallow, round bottom vessels.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawa aranżacja. Dla odświeżenia zawsze przyda się ozonowanie mieszkań

    OdpowiedzUsuń